Selasa, 25 Januari 2011

'Rihanna had lesbian relationship' - Current IJmuiden

Gepubliceerd op 25 januari 11, 13:39 bijgewerkt op 25 januari laatste 11 13.45 clock

LOS ANGELES - Rihanna hair straightening niet alleen liefdespijlen men op. Een model dat ze heeft een Voormalig beweert case Gehad Zanger met.

Natasha Burton neemt geen blad voor boek hair diamond. Heeft het te MediaTakeOut Hoofdstuk Pakker op waarin zij met Realties ingaat Zanger. is dat het noemt Daarin Wed onder te Lezen former model arty een tussen Freak sheet.

De twee elkaar leerden know via een Vriend Gemeenschappelijke. "Ik wist niet zeker of ik serious hair con Niemen, DHS ik van het tot dag dag bekeek. Hadden we maar een klik Gelijke", schrijft Burton. "Ik had het naar con luis Teren Uren ze hair also open to the media, muziek mode. Ze was tegen me vertelde eerlijk gecompliceerde on hair Eden laughed."

Al SNEL Kwam he seks bij kijken. "Ze verwennen een freak. VONDA Ze het mij om te was vooral Importantemente." Maar niet Rihanna Vergata muziek. "Zodra ze ze weer Klaar was in muziek Dook."

heeft nog niet op Rihanna van het gereageerd uitlatingen former model.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar